Är det fina halmstad vädret på väg till oslo? :)

Nu tittade solen precis fram och himmelen har blivit blå. Och jag och josse ska upp på takterassen och sätta oss i solen, man får ju vara lite brun när man kommer hem ;) Idag händer inte så mycket annat faktiskt vi ska ta en sävng med t-banan till jernebarnetorget för att jag ska visa josse hur man går till bussen som går till halmstad!

Jag säger bara fy fan vilken kväll igår, jag kan bara skratta åt det idag, emn igår hade mna panik och var chockad hela kvällen för nått nytt hände hela tiden när vi trodde det var över haha.

Nu ska vi upp och kolla läget jag tror att det kommer bli en hel del snack om gårdagen haha!

Hej hopp i lingonskogen!
m♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0