HALMSTAD :D

Då var man äntligen "hemma" i staden med tre hjärtan! ♥  HALMSTAD
oh det känns skönt kommer hem till fint väder och allt är bara underbart. Saknat allt här hemma mycket. Pratade med mormor och morfar precis när jag kom hem men dom fattade inte att det var jag för dom visste inte att jag var hemma, dom trodde jag ringde från oslo. Men sen fattade dom ju att det stod vårat hemnummer när dom kollat några gånger :P Alltid kul att överraska, och det blev dom glada för!

Bussresan hem var seg och varmt, och man satt som ett S . För i sista sekunden innan vi ska lämna oslo busscentral kommer en kille in och sätter sig bredvid mig som typ va det ända lediga dock mne hade ju hellst velat att han satte sig hos någon annan efter som det blir så trångt när man har dator och fy fan, tror jag fick kram i hela kroppen tillslut haha. Men blev inte så mycket dator, kollade en film + lite annat sen somnade jag i någon timme sen satt jag och läste min bok och lyssnade på musik o sånt smått. Framme på österskans så står papi berädd med bilen och vi brummat hemåt. Sitter nu ute i trädgården och väntar på att mamma ska komma hem :)

Blir nog bara ta det lungt ikväll, umgås med familjen och bara ha det gott. Imorgon hoppas jag på sol så man kanske kan dra sig mot stan för att se om det finns nått fint som man kan inskaffa sig och kanske fika hos mormor o morfor ute i solen? Det hade inte varit fel.

Ska packa upp lite saker nu
Take care!
m♥

Halmstad sommarstaden med ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Nettan

Tjena Kusinen!! Härligt och höra att du är hemma i Halmstad. Akta dig så du inte blir inkastad i godisavdelningen, denna veckan säljer vi några ton påskgodis!! Glad påsk!!

Kram Nettan

2009-04-07 @ 20:50:40
Postat av: Malin

svar: Heeej! Ja man får ju komma hem när vädret är fint här :)ja för fan bara ring om ni behöver godis hjälp eller hjälp någon annnstans! :D jag kommer! Ses kanske i butiken när jag handlar! Glad påsk vi hörs i veckan! pusspusss <3

2009-04-07 @ 21:01:47
URL: http://maalinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0