Helg

Då var det lördag igen, fan tycker veckorna går sjukt snabbt här.. I torsdags så var jag och slingade håret och klippte topparna för 2100:- Helt sjukt dyrt! Men jag är ju som sagt i Oslo så vad hade man tänkt sig ?! men ett lite billigare pris trodde både jag och matilda att det skulle kosta. 

Igår så var det jobb och party. Började med grilla korv på terassen där det var massa grannar och annat folk. Sen så blev det fest hos grannen som ledde till att vi helt plötsliget var inne hos andra grannarna, och sen var vi helt plötsligt i vår lägenhet där det var full fart.. Drack och lekte limbo, och självklart så blev man ju vinnare av limbo tävlingen :D 
Så igår var det hemmafest för hela köret.. kanonkul!

Idag så är det födelsedagskalas för jennie. Klockan 20.00 så skall vi gå ner två nåningar där det bjuds på mat. Sen så blir det fest kanske utgång fast vet inte än haha kankse att grannarna har fest idag igen? vem vet..
Har inte gjort ett dugg idag städat och sen så har jag och matila sovit middag.

Nu ska jag hoppa in i duchen så man har gjort det innan det blir kaos på toan.

Ha det kul ikväll, för det skall vi ha det kan jag lova ;)
m♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0