Mys fredag med josse

Då va det helg igen och vi har passerat 1 Månades strecket redan..  Igår var jag på två intervjuer en på Burger King och en på ett cafe där de sökte diskhjälp på lördagar. Vet inte än hur det gick men hoppas på det bästa såklart =) Har jobbat idag på samma dagis som jag jobbade på i måndags där han från sannarp jobbade. Och när man kommer hem så har matilda och linus åkt till halmstad så nu är det bara jag och josse kvar! Har precis ätit pasta med pastasås, och det blev så jävla gott och blev så jävla mätt, men det är la det som är meningen med god mat?!

Har precis kollat på första säsongen av one tree hill och väntar på så ska det låta som vi skall titta på. Och självklart äta lite godis :) Men nu ska jag springa bort till joker för att köpa nässpray det andra är slut!

Puss
m♥

Lite bilder på underbara vänner och gamla minnen!

     
    
      

 Bara att njuta och luta sig tillbaka och minnas!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härliga bilder du har Malin! MINNEN :) Gud vad man längtar till sommaren.. PÅSKEN kommer bli riktigt BRA/ROLIG!

Sköt om dig i Norgelandet så ses vi snart!



PussKram/Em

2009-04-06 @ 14:27:00
URL: http://emelielindskog.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag vet dom är härliga och frå en att längta så sjukt till sommaren! :D Ja det ska bli kul att träffa er under påsken, då blir det festa! :) Ha det kalas så länge ses snart! Puss

2009-04-06 @ 16:47:59
URL: http://maalinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0