Nu nalkas det vår i oslo

Ge mig sommar nu!

Idag vaknade jag upp helt igentäppt i näsan, nässprayet hjälpte nog inte förens en halv timme efter. Blev inget jobb för mig idag dom ringde inte från dagiset dom ringde dock från grata och undrade om jag ville jobba idag men fick säga nej för mådde inte alls bra. Hade feber igårkväll men nu mår jag bättre bara näsan som är jobbig.

Vi har varit nere på stan idag för att få lite frisk luft. Gick i lite affärer coh kollade runt, och köpte inte en ända sak :) Sen så gick jag och Matilda tillbaka hem. Vi gick längs hela Karl Johan ända upp till slottet där vi tog massa bilder. Och stod ett tag och kollade på vakterna när dom gick där för sig själv och bytte arm för geväret och mycket mer..  Sen så såg vi kanske Märtha Louise, för det var en tjej med barnvagn som såg ut som henne bakifrån. Hon gick fram tillvakten och visade la nått kort så öppnade han porten och hon traskade in.. så lätt var det.

Sen kom vi hem lagade lite mat, sen bar det ner till Aker brygge där solen stod högt i sky. Där satt vi en stund efter att kollat lite på båtar och allt folk som gick förbi hela tiden, sen så började en fågel cpa sig så då var det dags att gå hem.

Nu är det dags för städning. STORSTÄDNING!! jag ska städa köket, matilda ska städa vardagsummet, josse ska städa hall trappa övervåning, linus ska städa toan. Så här ska det bannimej bli fint =D 

Imorgon är det dags för intervju på Burger King haha. Och imorgon ska jag sitta på takterassen och sola lite :)

Här kommer massa bilder från dagen som gått!

                        


Här kommer det lite bilder från när jag var på aker brygge med Bella och Emelie.


    

Ha det kalas
m♥

Kommentarer
Postat av: Katte

Vad är det för tatuering du har? Fina bilder =)

2009-04-01 @ 21:54:42
URL: http://ayudame.blogg.se/
Postat av: Micki

haha, yes it is! ;) :D

2009-04-02 @ 18:29:03
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0