Onsdag

Idag har jag jobbat på samma dagis som jag jobbade på innan påsken. Och dagens schema var friluftsdag i skogen, det var kul. Vi var vid deras ställe där dom har två stora indiantält ett med en braskamin så där lagade vi tacosoppa, det fanns även gungor, klätterrep och mycket mer allt som dom satt upp själva. Jag satt för det mesta med killarna och täljde pinnar som skulle vara pilar. haha När jag kom hem så var det full rulle med att göra en tårta till Jennie som fyllde 21 år :) Så när den var klar gick vi ner två våningar och knackade på och en överraskade jennie öppnar dörren :D vi hade förberett oss på äta tårta men istället så blev det snabbt pysa ner till ica och köpa kött och grill. För jennie och julia skulle nämligen grilla på taket och själklart blev vi med sugna på det. Så jag och matilda gjorde supergoda grillspett och köpte potatissallad. Sen var det bara att gå upp en våning så var man på taket där linus tänt båda grillarna. Där dukade vi upp till ett härligt kalas. Jennie hade med en flaska vin som vi alla delade på. Mätta det blev vi först grillspett sen tårta, men gott va det! Och sen så blev det mycket prat och skratt ända tills det blev för kallt..

Här kommer lite bilder från kvällens grillning

      

m♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Satt hela kvällen och väntade på att du skulle komma med tårta på min fördelsedag!!Man ska alltid uppvakta sin gamla chef, glöm inte de!! Jobba duktigt nu!!

2009-04-16 @ 20:52:14
Postat av: Malin

Skrev precis ett sms till dig men det gick inte att skicka försökt skicka tre gånger men det vill sig inte.. Men skrev Grattis i Efterskott :) och att här i oslo glömmer man bort det viktiga dagarna även att man har två almenackor där allt står inskivit i.. har mycket att tänka med vettu! Men hoppas din dag var super! ha det kalas bra pusspuss olso kussen

2009-04-16 @ 21:41:36
URL: http://maalinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0