Packat och legat på terassen och läst

Ännu en dag med sol! Man blir på så bra humör när man ser att det skall bli en fin dag. Gick upp och åt frukost försöker tömma så mycket som möjligt nu innan man skall bege sig mot halmstad. Sen har jag gått och små packat nästan hela tiden, tills jag hoppade in i duschen och efeter det begav mig upp till taket för att ligga och läsa mig bok i det fina vädret man kan ju inte vara inne hela dagen när solen står på. Och det var sjukt skönt att ligga där :) Efter nästan två timmar så beslöt jag mig för att gå ner och göra mat och kolla på en film The perfect Holiday. Har inte sett klart den än för har fått avbryta för att gå och lägga ner lite mer saker som jag kommit på som jag skall ha med mig. Har druckit lite smoothie idag med :) Nu så kom josse precis hem från jobbet och nu ska hon laga lite mat sen ska vi åka en sväng med t-banan. Och jag ska strax fortsätta packa lite.. 



m♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0