Påskafton

Jaha då var det påskafton igen tycker inte det va alls längesedan som jag och anna var och kollade på äggaspelen i hylte förra påsken, men det är ett år sen redan?!
Sitter på trappan med datan i knät och solen steker precis som det ska vara, fast lite trist att det blåser lite, men jag ska inte klaga!

Torsdagen var fullspäckad fick äntligen träffa mormor och morfar♥   Sen på kvällen så var det grillning hos Viktor synd bara att vädret blev så trist. Dimma va fan ska det vara bra för?  Men jag och Linn träffade innan jag kollade in deras lya som är 1 min från mig :D Vi gick och köpte potatissallad och engångsgrill som vi skulle ha til våra kycklingfileer. Men när vi grillade dom så tog det sådan tid så det slutade med att vi fick gå in och steka istället haha. Efter mycket drickande så bar det av till staden, och broren min fick komma och hämta oss premiär åk med han som taxi chaffis!  Det blev först cafet, men vi var ganska tidiga dit så var inte så mycket folk och Matilda och issa köpte en varsin shot 90 jävla kronor stycket!!! :O  värsta rånet.. och det pallade vi inte med så vi gick till mårtensson där det var kareoke kväll, sen var jag och matilda på Bulls där vi träffade Lasse Borup så jävla skön haha!  Sen var jag och issa på Morfars en sväng, sen tillbaka till Mårtensson där vi var hela kvällen sen.. Och träffade Olivia som jag var med i slutet av kvällen, och det var kul att träffa dig. Får snacka mer om besöket i oslo :D  Sen kom bror och hämtade mig för då var jag sjukt trött.

Igår var det en lugn hemmakväll med la familia. Ikväll blir party igen först ska vi käka på Lilla Helfwetet typ 12 st sen bär det hem till brorsans lägenhet för att förfesta lite sen utgång. Och ser fram emot en superkväll, ska bli kul att få träffa alla igen :)

Nu ska jag återgå till solandet!

Have fun!
m♥
 - If I lost you would I cry..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Glad påsk på dig bruden! Va rädd om dig på stan behöver du kusinens hjälp om killarna är olydiga så får du ringa mig!! Det är fest på fiskaregatan också!! Kram Kram

2009-04-11 @ 12:06:27
Postat av: Bella

Tack för igår Malin! Hade riktigt kul, trots att vi skiljdes några minuter. haha=)

2009-04-12 @ 17:30:45
URL: http://partofbella.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Tack själv :) hade kalas kul! ända fram tills vi skilldes åt idag vid ett .. haha :)



Nettan det var lugnt igår festade med brorsan så han fick ta hand om de stygga pojkarna :P Hade ni kul? kram

2009-04-12 @ 18:20:30
URL: http://maalinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0