Shopping med mamma

Började dagen emd att stiga upp och frukosten var serverad, och att vakna upp till det var ett tag sen. Så är det att komma hem igen och jag klagar inte. Sen gjorde vi oss i ordning för att åka till stan, vädret har dock varit lite si och så. Men det ska man inte klaga över. Fick med mig lite saker hem från stan idag :) En tunika, en sommarklänning, leggins, hårband, vårjacka och ett linne tack mamma för det! ♥ Blev även lite mat på Mc Donalds ett tag sen man åt en hamburgare. I går åt vi tacos och det var MUMS! Blev även att vi handlade lite på apoteket så man har lite nya saker till Oslo om man blir sjuk.

Har även bockat av en massa saker från min lista på saker som jag skall ha med mig tillbaka till Oslo. Blev massa sker från Maxi där jag även träffade alla gamla jobbarkompisar :) kul att få träffa dom med och träffade även kusinen Nettan! :)

Nu ligger jag och mamma och kollar på Se upp för dårarna haha.
Imorgon så är det en del som händer:


♥ Träffa mormor och morfar
♥ Kanske en snabbis till Maxi för att hälsa på julle 
♥ Sola om vädret tillåter som jag hoppas på
♥ In till stad för att byta storlek på linne och leggins
♥ Träffa min underbara Johanna som jag har saknat jätte mycket!
♥ Grillning hos viktor sedan stan
♥ Och hoppas att Johanna följer med på grillparty och sedan stan.



 

Nu börjar jag bli trött och ska lägga mig och fortsätta kolla på filmen varit lite osocial ett tag nu ;)


 



m♥


 


Kommentarer
Postat av: elin

gött;) fest ikväll då !? ;D

2009-04-09 @ 15:09:46
URL: http://neeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0