Tisdag = Buss tillbaka till oslo

Idag stod det bussresa på schemat. Började dagen med att föjla med mamma till banken sedan en sväng inom hennes jobb. Sen hem och äta och packa ner det sista. Klockan blev mycket och det var dags att åka till bussen där jag och bella skulle träffas. Där blev det ta farväl av Mami och sedan hoppa på bussen för några timmars resa. Men resan gick bra, vi fick dock inte sitta bredvid varandra eller vi satt typ bredvid varandra fast hade gången emellan oss. Men efter göteborg så hoppade hon som satt bredvid bella av så då så fick vi sitta bredvid varandra =)  Självklart blev det tullen men det blev bara visa passet och sedan rullade vi iväg igen. Väl framme på terminalen så var det ingen som mötte någon av oss.. så efter mycket om och men så kom vi på en ide att jag skulle hjälpa henne hem sen skulle hon hjälpa mig hem :D Så precis innan vi skulle bege oss undrade jag vart bella hade lagt sin dator och det ska hon vara mycket glad för att den låg kvar i bussen, så hon hann precis innan bussen körde iväg. Vi började rulla våra väskor mot t-banan och fy fan det måste vatt bland det jobbigaste jag gjort.. att saker kan väga så mycket?!  haha Men vi kom tillslut fram hem till bella där det blev en snabb koll på lägenheten innan vi begav oss hem till mig. packningen var då lite lättare. Så när mna kom hem så var det bara att sätta igång med att packa in all mat man hade köpt med sig. Var helt slut och känndes ju inte inte bättre när man tänkte på att man skulle upp och jobba dagen efter. haha

Men tillslut kom man tillsängs!

m♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0