Träning

Jaha då har man tränat precis på SATS men usch säger jag bara. Det var jätte litet och gymen var ihoptryckt fanns inte de maskinerna man ville ha. Men det känndes bra när vi var där tidigare idag. Men nu känns det skit. Tänkte inte betala 625kronor i månaderna för det. USCH OCH FY!!! Är jätte sugen på att söka upp en tennis klubb här nu och börja spela tänk så härligt det hade varit att få börja träna ute med någon som man lever för! Åhh jag vill!

Ge mig ett tennisrack, en boll och en tennisplan så hade jag mått så jävla bra!

Någon som vill spela tennis någon dag kanske? :)

Om en stund blir det massage repris som igår fast idag blir det 30 minuters massage! Me like.



m♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0