wow.. vilken kväll :)

Säger bara vilken kanon kväll det var igår. Allt började med en härlig middag på Lilla Helfwetet med min bror, Hammargren, Emelie, Oscar, Kim, Jessica, Niklas och jessicas kompis. Det var mycket trevligt. När maten hamnat rätt i magen så bar det hem till min brors lägenhet där vi började förfesta med lite olika slags lekar. Och sedan efter en stund så dök Bella upp :)  Klockan slog tolv och vi drog oss in till staden där vi gick till cafet där det var sjukt mycket folk, blev trampad på mina fötter ett XXX antal gånger, slutade räkna efter tio gånger. Ibland känndes det som att man var på en båt eftersom alla knuffades o tryckte hela tiden. Blev en snabbis på bulls med träffade emmie och det var ett jävla tag sen man träffade dig :) Han även med en runda på Gastons där jag och Frida såg Johan som dejtade Linda Rosing haha..

 När allt hade stängt beslöt vi oss för att bege oss hem till Brorsan för att göra lite nattamat. Jag och fidde x2 begav oss mot muraregatan där det började lagas makaroner och korv. Bella köpte med sig en kebabrulle till mig, tack underbara du! Sen så var det dags för lite sömn och slocknade så fort man blundade..
Vaknade av att Bellas mobil ringde runt tio tiden, en kort stund efter vaknade även grabbarna. Var ju lite lagom varmt i lägenheten med usch och fy.!  Efter Robinson reprisen så bar det hemåt till solen.

Fan va underbart väder det har varit idag, nu vill amn inte lämna Halmstad.. hoppas de tär liks fint i Oslo. Fast åker ju inte hem förens på tisdag =D  Nu sitter jag och bella och planerar kvällen och det blir att ta en runda in till stan, ta en kaffe eller nått liknande. Blir iallafall en nykter kväll det kan jag lova ;)

See you
m♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Det blir ytterligare en Bella & malin kväll ikväll;)

2009-04-12 @ 19:24:29
URL: http://partofbella.blogg.se/
Postat av: elin

fin blogg du har :)

2009-04-12 @ 21:02:01
URL: http://neeli.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack elin! =)

jadu bella vi kan om vi vill haha ;)

2009-04-13 @ 01:21:57
URL: http://maalinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0