7 Juni 2008

Lite mer än ett år har gått sedan Robert gick bort, och saknaden efter honom är lika stor. Ditt samtal jag fick bara några minuter innan allt skedde minns jag än idag och dina sms samma dag..

Du ska veta att jag saknar dig,
Det finns känslor som aldrig tar slut.
Du ska veta att jag inte glömt,
Det finns känslor som aldrig suddas ut.
Jag lovade att ringa, det skulle bli rätt snart.
Jag fick ditt nummer och din nya adress.
Sen rusade jag iväg, Jag hade bråttom förstås,
För bråttom för att hinna se,att du följde min gång med en förundrad blick.
Det fanns så mycket kvar att säga men jag bara gick.
Du ska veta att jag saknar dig,det finns känslor som aldrig ta slut.
Du ska veta att jag inte glömt, det finns bilder som aldrig suddas ut.
Jag har fått för mig att jag sett dig,
Ropat ut ditt namn,
Jag har sprungit fram mot en främmande man.
En del av mitt hjärta kommer alltid att slå för dig min vän.
Jag hade så mycket kvar att säga dig, så mycket mer att ge, men du försvann, Och det var Alldeles för fort...

Saknar dig Robet Coric


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0