En het dag på jobbet..

Puhh..!  Fy vad varmt det är hjälper inte ett dugg att ha fönsterna öppna! för de små vindarna som kommer är ju lika varma som det är ute..  och det blir ju bara värre och värre ska ju hålla i sig till onsdag har jag för mig. Och det bästa av allt det ska bli 31 grader på söndag då blir det STEKA!!  Inatt var det så varmt så jag höll på att smälla av men smart som jag var så sov jag med bara påslakanet alltså inte med  duntäcke som jag gör annars! hahhaha lagom varmt.

Imorgon kommer det ett inlägg till dig Annelie! :) haha

Nu sitter jag o kollar på tennis på tv det är ju Wimbledon.  Och Hewitt leder just nu!

Imorgon kommer Caisa och Mia upp hit dom skall bo här under helgen och så skall dom söka jobb sen blir det självklart lite party med :)

Ha det bra så länge!
m♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0