Halmstad besök på Torsdag

Om två dagar anländer brorsan och Dedde hit med bussen :) Det ska bli så sjukt kul. Och jag längtar!

Har har vi det två besökarna!



Nu blir det snart pysa iväg till jobbet!
Ihelgen hade jag sjukt kul Freedagen bestod av grönsaks dipp, tjejsnack och wallander Hämnden med Bella sedan så sov vi sen upp och jobba klockan nio, och då var vi inte särskillt pigga!

Lördagen Jobb! Sen hem och där sitter mattan och dricker öl och jag fixar mig snabbt som tusan sen är festen i gång på hög nivå inne hos grannarna.  Sedan bar det av till byn där vi kom in vip på Lux :) bra man har grannar så man kommer in! Våra grannar är så sjukt roliga och dom bästa grannarna, man är ju lagom glad över att ha dom som grannar =D

Söndagen bestod av vila inne och ute i solen sen kolla på wallander igen med matilda och jennie, självklart somnade man..

Ne nu måste jag åka!
Hörs ikväll!
m♥



Kommentarer
Postat av: mammsen

Se upp alla norska brudar det kommer 2 snygga killar från Sverige, se upp



2009-06-19 @ 09:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0