Ännu en dag och man är förkyld

Jahadå då var man genomförkyld igen.. har varit lite smått innan, men idag är det värst utav de dagarna. Har haft huvudvärk vid mitt vänstra öga vid tinningen hela dagen och täppt i näsan så jag kan inte andas genom näsan och det värker i mina bihålor så fort jag gör det minsta lilla..  :/ vet inte riktigt vad det är som spökar. Orkar bara inte med det! Och det är så jobbigt att man bara får ta nässpray 3 gånger om dagen, och så är det snart slut. så jävla perfekt!

Har jobbat i dag på Andromedas Barnhage där jag va på småbarns avdelningen. Och det är helt sjukt va världen är liten ibland. När jag kom till dagiset så var det en kille som jag fick en sån känsla att jag kännde igen han men han snackade norska så tänkte inte mer på det. Men sen så snackade vi lite när vi var ute och lekte med barnen, så frågade vart jag kom ifrån och då pratade han svenska. Så berättade jag att jag var från Halmstad och jag frågade samma tillbaka han berättade då men en förvånad min att han också är därifrån, sen undrade han vilken skola och jag svarade Sannarp på den och lika förvånad som på förra frågan sa han att han med gick där. Han sa att han gick samhäll idrott och då sa jag förvånat att jag med gick det och det var det jag tänkte när jag såg han första gången att han såg bekant ut. Han är gymnast och hade Peter Bengtsson i Specialidrott precis som jag. Så förstår ni nu att världen är liten?!

Sen finns det ju vissa personer som kan förändras på en sekund. Säga massa saker som inte alls stämmer och massa skit. Fattar inte!? Men Men sånna finns det gott om här i vår lilla vida värld!!

Här kommer lite roliga klipp när man kollar på de här blir man alltid på bra humör :)
Och saknar att kolla på Big Brother så sjukt haha alla dessa skandaler och intriger och pakter..






Haha det Peter och Jessica gör i de två klippen jag har här är så jävla klockrent!

Nej nu ska jag nog snart gå och lägga mig men innan dess ska jag följa pappas tips att stå med huvudet över varmt vatten med en handduk över sig! Så gjorde man förr i tiden sa han, så det borde väll funka nu med?!

Matilda hon är också sjuk så vi har det kanon bra just nu! jippiieeeeee .. NOT!

- Tack Linn för du lagt ut lite bilder på huset på bloggen :) Äntligen!
- Tack Denise för du la ut videon på er dans igen!  =)

Hej hopp i lingonskogen
m♥


Kommentarer
Postat av: mammsen

ja visst är det snyggt med tatueringar, men inte sen när skinnet hänger över och man ej kan läsa texten eller man ska ha barn o skinnet töjs ut och det blir stora bokstäver istället för små. Men sugen kan du ju bli!! Härligt med bilder o klipp från Big B. vad man kan sakna det!!!

2009-04-01 @ 16:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0