Äntligen Fredag!

Ännu en dag där jobbsökandet stod på schemat. Jag och josse begav oss mot Karl johan för att möta upp emil, han skulle visa oss ett bemmaningsföretag med mest inriktning på restaurang. Lämnade cv mm och ska ringa henne på måndag för att boka en intervju :) Emil han fick jobb och ska börja på måndag. Men han har jobbat på restaurang tidigare, har för mig att han jobbade med det i ett år, så han kännde ju dom där.  Men jag skulle tyckt att det varit super att jobba som servitris, det hade jag inte tackat nej till.

Har precis ätit köttfärsås och spaghetti för tredje dagen i rad. Sånt som händer när man ska spara pengar då får man äta rester hela tiden =D  Ikväll ska vi bara vara hemma och ligga framför tvn, ska kolla på så ska det låta ♥ och äta chips med dipp :) var ett tag sen nu. På måndag ska jag även ringa till dagis saken för att se om det finns jobb :) Får hoppas på det bästa.

Nu ska jag återgå för att kolla på rallybrudar på min dator medans de två andra kollar på transporter 2. usch!

hejsvejs
m♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0