En hyffsat lugnt helg

Jaha då var denna helgen över. På onsdag har vi varit här i en månad och tiden går så snabbt, fast känns som att vi har varit här ännu längre. Jag har jobbat en hel del nu var ledig i tisdags bara och det har varit kul att vara på lite olika dagis. Får säker jobba imorgon också, hoppas det iallafall. I fredes gjorde vi ingenting typ matilda jobbade och det vara bara vi två hemma så vi kollade på så ska det låta sen kollade vi bara på tv och lite sånt tills det var sovdax. Sen va det upp och hoppa igen när vi fick besök vid halv fem =)  Igår gjorde jag och Josse hemmagjord pizza det var så sjukt gott min iallfall :D em hemmagjord hawaii blev det. Josse hade en konstig blandning med tonfisk och svamp. Men hon tyckte det va gott och det va precis så det skulle låta. Vi låg och kollade one tree hill hela kvällen igår tills jag inte klarade av att hålla ögonen öppna längre. Idag så steker solen ännu en dag här i olso och ska nog till Bella och Jessica senare för att se hur dom bor. När mna sitter och tittar ut över vattnet så ser man båtar som bara glider fram så jävla härligt det är att kolla ut. Nu längtar man så sjukt mycket till sommaren! Blir kanske att man går en sväng ner till aker brygge med å träffar bella där :)  Kan ju inte bara sitta inne hela dagen och kolla på one tree hill.

Här kommer bilder på min pizza och en bild på josses pizza.
   josses-->

Här kommer även en bild på josses lilla potion där hon sa "jag vet att det ser mycket ut men det är det inte för salladen tar stor plats" haha jag ba garvade åt henne och va tvungen att ta en bild för hon äter som sagt en hel del den lille tösabiten!
 


ska fixa mig nu för ska träffa bella om en stund nere vid båtarna!

m♥


Kommentarer
Postat av: mammsen

Fan va´gott det ser ut och det förstår jag att det va´när det är du som gjort den. Ja ut i solen med dig nu så du får lite frisk luft

2009-03-29 @ 14:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0