Härligt vår väder!

För en stund sen kom vi precis hem efter en lång runda i det härliga vår vädret, tror vi va ute i 1,5 - 2 timmar.  Vi gick längst med fjorden där alla båtar liger. Sen gick vi förbi Kungens sommar hus och hans stall, en riktigt fin utsikt där. Vi såg även massa ankor som låg och guppade vid båtarna och vi satt även och solade lite. Nu ligger jag i min säng och slappar tänkte lägga mig och läsa blev så jäkla trött efter jag ätit min soppa innan. Ikväll är det beck med norsk text =D Undra vad som händer imon? Får man jobba något tro?! Man kan ju hoppas på det bästa ska ringa dom imorgon för att kolla om jobb.

Annras händer det nog inte så mycket, ska ringa ett bemmaningsföretag för att boka intervju i veckan också. Jippi!

På tisdag fyller min kära kusin 4 år!  Weehoo!!


Här kommer bilder från våran promenad
klicka på bilden för att se de större!





m♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0