Jaha nu var vi äntligen här!

Nu sitter jag här i vår underbara lägenhet. och har precis kollar på Mr Bean på norska. imorgon så ska vi börja jobba, vi ska på upplärning på det där försäljnings jobbet som vi varit på intervju hos och det ska bli spännande och se va det hela innebär.  Efter att vi hade varit på intervjun idag så gick vi till skattekontoret och fixade skattekort. sen blev det att fortsätta att plocka in alla sina saker i garderob o byrå, och nu har jag allt snyggt och fint.  Sen för en stund sen så storstädade vi hela lägenheten så nu är den skinande ren :)

Nu har jag precis varit hos grannen och lånat lite socker för vi ska nog baka kladdkaka strax vi måste ju fira att vi har fått jobb! 

imorgon så kommer det lite bilder som jag tog på lägenheten igår.

ha det bra så länge!

m♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0