Måndag 16 Mars

Godkväll!


Nu är det strax dax för läggdax! Tänkte bara lägga in ett kort inlägg så man gjort det idag också. Idag har det inte hänt så mycket har "stor" handlat med linus idag. Fast det blir ju inte så mycket men iallafall så man slipper att springa och köpa nått hela tiden. För då  blir det att man köper sånt man inte ska ha. Så nu har jag till hela veckan! Jag och josse har även ringt till bemmaningsföretaget som vi var hos i fredags, men där var det inte mycket krut dom sa dom skulle irnga igen under dagen men icke sa nicke, det slutade med att vi fick ringa igen men då var det stängt, så det blir upp tidigt imon och ringa till dom och även kolla det med dagis!

Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och söka lite jobb sen läsa sedan nana!
Pratar med mamma, men vi ska nog också avsluta för att det är läggdax!

två bilder på mitt rum, min sov hörna där Maja och lisas teckningar hänger + mina foton.

    

God natt Sverige/Norge
puss
m♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0