Måndag!

Godkväll!
Idag har jag och linus haft lite sovmorgon. Sen var det upp och hoppa och börja fixa lite inför dagen. Vi har nämligen varit på lite olika ställen och sökt jobb. Har varit och skrivit in mig på ett bemmaningsföretag som låg precis runt hörnet på vårt hus, nära och bra! Sen har vi varit på en ica supermarket och en ica maxi och lämnat in våra cv.  Sen åkte vi för att kolla vart det är vi ska imorgon så vi kommer i tid till våra intervjuer. En ringde till mig imorse och undrade om jag kunde komma på intervju redan imorgon på ett annat bemmaningsföretag som heter Job Zone. Så klockan tio skall jag vara där imorgon.

När dom hade ringt till mig så blev linus avundsjuk för att jag skulle på intervju så han registrerade sig på den sidag och lite efter så ringde dom till honpm också och han skall vara dör klockan nio och jag tio. Så det var perfekt samma dag å nästan samma tid så vi kan ju åka tillsammans. Sen ska jag ju även på en till intervju på onsdag angående dagis mm :)

Har även fixat norskt nummer och det är: (0047) 94264608

men har ju kvar mitt gamla nummer ochså så har två mobiler med mig hela tiden :D
Nu ska jag äta lite taco paj som blev över sedan gårdagen, MUMS!

Hej så länge
m♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0