Onsdag

Tjenixen!

Idag har jag jobbat på ett dagis! Dom ringde mig vid halv åtta imorse och undrade om jag kunde jobba idag vilket jag självklart tackade jag till. När hon hade ringt så ringde hon igen för att se om jag kunde jobba ända fram till Fredag =) Och det är jag glad för! Sen ringde hon återigen för att säga att jag skulle ta med mig badkläder, för dom hade hört att jag hade jobbat med simskola. Så klockan 09.15 så var jag på plats på dagiset. Sedan 20 min så bar det av mot idrottshallen där halva gruppen skulle ha gympa och de andra leka i vattnet. Så jag var med den halvan som var i vattnet. Men jag var ju inte själv utan vi var fyra vuxna. Sen så var det ombyte för att ge bege sig hemåt men innan vi promenerade hem så var det dax för lunch då kom deras lunchboxar fram och mina mackor! Sen gick vi en timme hem, när vi skulle till badet så åkte vi T-bana. Så vi var tillbaka lite innan tre, sen var vi ute hela tiden och lekte på dagiset tills jag slutade 16.30

Nu är jag trött som en kamel! Åt när jag kom hem, men ät hungrig igen, så ska nog göra fruktsallad. =)
Och snart så kommer Matilda hem utan sin tandställning det ska bli spännande och se hur det ser ut!

Hej hopp gummi snopp!
m♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0