Soliga Tisdag

Solen skiner även i Oslo!


Idag vaknade jag och josse utav strålande solsken så det var upp och hoppa, och ringa lite samtal först angåenge jobb. Sen på med joggingkläder och ut i solen för att springa en runda på morgonkvisten. Vi Sprang samma runda som vi gick sist, och på vägen tillbaka så ska Color Line båten lägga till i hamnen! Och självklart står vi och kollar när den lägger till! Guv va Titanic båten måste varit stor, för jag tyckte att denna var stor! sen så var det äta frukost och kolla film.

Sen så åkte jag med joss när hon skulle handla, sen hem och lämna sakerna sen ner en sväng tillbanken och aker brygge. Men självklart så var banken stängd. Så det blev lite foton istället runt om i området :) När jag varit hemma ett tag så ringer min mobil, och det var Bella som ringde för att se vad jag gjorde och jag har ju inte nått kul för mig så Bella och Ella kom en stund senare för att kolla in våran lya, sedan var det massa snack om allt möjligt tills att klockan blev matdax!

Det va kul att träffa bella igen för det var ett tag sen vi ågs sist och ännu mer ska vi ses, det lovar jag, nästa gång ska jag till dom för att se hur dom bor.  Och det ska bli spännande.

Nu sitter jag och kollar på Mästarnas Mästare och försöker hejja fram min favorit Erica! Pratade precis med födelsedagsbarnet Maja som idag fyller 4 år! Paratade även med farbror liffa och Annelie skönt att få höra deras röster också =)  

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men en sak som jag vet att jag ska göra, det är att söka massvis med jobb! ;)

Lite bilder från idag i solen.
           


Måste kolla på programmet nu, det är ju spännande!

Tjollahopp!
m♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan, hur varmt har ni haft det idag egentligen? :D

2009-03-17 @ 20:47:47
Postat av: Josefin

Va riktigt varmt igår.. sjuktskönt.. sommaren pååååväg! _D

2009-03-18 @ 10:12:48
Postat av: Malin

Ja helt underbart väder!

2009-03-18 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0