Söndag = 2 veckor

Idag har vi varit här i olso i 2 hela veckor, känns dock som att man varit här ännu längre..  Igår var vi bara hemma och slappade framför Melodifestivalen, men det slutade inte som jag hade trott. Trodde att måns skulle vinna faktiskt, men icke sa nicke här kommer en opera sångerska och tar hem hela skiten. Idag är det ganska fint väder här ingen snö och slask iallafall :)  Igårkväll innan vi skulle sova så masserade jag och josse varandra i 20 minuter var. Det var så jävla skönt vi ska börja göra det oftare för det är nått som man behöver.  Nu ska jag kolla på Ensam hemma och sen efter det läsa lite i min bok =)

Igår när EMD uppträdde så kom jag och tänka på hur lik han är Colin Farrell. Eller vad tycker ni?

   
Hörs senare under dagen, hejhopp!

m♥

Kommentarer
Postat av: frida svensson

colin e ju 409765947685ggr snyggare än mes måns :P

2009-03-15 @ 16:40:55
Postat av: frida svensson

ojj

menar inte måns hahaha.. tänkte bara på han eftersom du skrev så i inlägget:P

2009-03-15 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0