Stekt i solen idag!

♥Idag vaknade vi upp med sol på Munkedamsveien. Åt frukost sen in i duschen sen gick matilda med mig till banken. Så nu har jag fixat norskt konto, så nu kan jag börja bli rik. En stund senare var jag, matilda och linus på SGS (vårt förrra jobb) och lämnade skattekort och kontonummer.
Vid två tiden så var jag på intervju på grata, det gick bra vi skulle höras av igen. Hon sa att det kommer vara jätte dött med jobb under påsken så att jag skulle vara förberedd på det. När jag komm hem sen så hämtade jag mina två sambos linus och matilda för att sedan traska ner mot aker brygge och ett café. Vi satte oss i solen och tog en äppelkaka och en cappuccino och det var smasken =) där satt vi en stund tills solen inte värmde något mera..  och nu har jag suttit på samma ställe ända sen vi kom hem, har väntat på att Robinson avsnittet ska ladda klart och nu är det färdigt. Så ska kolla på det nu!

Här är lite bilder från idag glömde bort att ta bilder, så har bara från fikan!

             

m♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0