Torsdag

Idag vaknade vi upp och tittade ut och själklart så snöade det. Och slasket är återigen tillbaka, så jävla trist. Begav mig till skattekontoret för att se vad som hänt med mitt skattekort, det var skickat för ett tag sen men jag har inte fått det så dom skulle skicka det igen. Sen var jag inom butiken urban å köpte mig ett par jeans och en tjocktröja för halva priset. Gillar den affären sjukt mycket en härlig stil på allt. Det var tänkt att emil skulle visa lite resauranger o ett bemmaningsföretag men det blev lite sent så han hade lite annat att göra så det ska bli imorgon istället.

Igår var jag på en intervju för vikarie på dagis och det gick super :) När jag satt på intervjun frågade hon massa om jag jobbade mm.. Så hon satte mig på en kurs en vecka senare, men strök det nästan direkt för att en kurs höll på när vi satt och pratade. Den hade redan varat i en timme men hon ville ändå att jag skulle hoppa in direkt för hon kännde att hon ville ha ut mig på dagis så fort som möjligt men man va ju tvungen att gå kursen först. Så nästan två timmar var jag där och efter måndag så kan dom ringa när som hellst  hoppas ju självklart på måndag för jag vill börja jobba och tjäna pengar nu. Sen efter kursen så åkte jag hem och åt lite mat sen åkte vi raka vägen till holmenkollens topp och hyrde varsin kälke. Det var så jävla roligt, men ibland var man livrädd slog mig lite här o där, men störst skada fick min rumpa där jag nu har ett stort blåmärke, men det var det värt!

Nu ligger jag i min säng och ska strax kolla på en film, är nämligen jätte trött så kommer säkert att somna.

None

Saknar alla där hemma så sjukt mycket!
Har mina foton på er som jag kollar på varje dag och lisa och majas teckningar dom hänger över sängen!
Pusspuss
m♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0