Trött som bara den!

Godmiddag!

Och jag är fortfarande trött, känns som att man sover bort dagen fast var ändå uppe normal tid va uppe vid tio och sen så gick jag ner till mattan så kollade vi på Twilight på hennes dator. Nu så sitte rjag här i min hörna på rummet och göra inte alls mycket ska nog snart kolla klart på patrioten som jag började kolla på igår. Sen måste jag LÄSA i min bok den börjar ju bra så vill fortsätta i den =)  Ikväll så funderar ajg på att göra pizza. Sen någon dag så ska jag baka frukost gifflar är så sjukt sugen på de.

I fredags så jobbade jag, vi var ute och lekte med barnen hela dagen och en tjej som heter Josefine fyllde 6 år så det firades med glass. Sen så satt jag och gjorde en födelsedagskrona till en annan tjej på dagiset som hette Aileen för hon fyller år idag så det skulle firas imorgon. Så där satt vi och pysslade över en timme..  =D Ska jobba på onsdag med för dom skulle ha nått möte så dom behövde en till som va där. Och kunde hända att jag var tvungen att jobba imorgon om hon som varit sjuk fortfarande är det. Men det vet jag hon skulle höra av sig isåfall. 

Sen när jag kom hem så var det bara att fixa sig till kvällens partaj hos oss på Munkedamsveien. Vi var 16 st hemma hos oss sen så blev det stan. Där vi försökte komma in på sirkus men icke sa nicke, sen så gick vi runt lite men beslöt oss sedan för att gå hem men josse försvann så det var bara jag och Matilda så när vi skulle gå hem så kom vi förbi Hard rock café där vi gick in och var där en liten stund sen blev vi hungriga och gick till Burger King. Sen så bar det hem, och vem var hemma hos oss då ?? Jo självklart så var Erik där, men han gick sen när han fick "vinken" att han skulle gå. För vi ville ju sova.
Igår var man seg som ett berg, men ändå pigg emn senare på kvällen så höll jag på att somna men sen hoppade jag in i duschen och vaknade till för vi skulle till Johan på middag. Han bjöd på fläskfile i svampsås och potatisgratäng. Sen en liten stund efter maten så skulle vi hem men vi åkte till en fest för att kolla lägen men det va så sjukt tråkigt så åkte hem en liten stund efter.

Så har helgen sett ut här för oss :P  idag händer det inte alls mycket. 
 
Nu pratar jag med mami ♥

Jag vill åka till Bulgarien nu! Dock inte så jätte långt kvar tills vi ska åka dit och jag längtar som fasiken.

Bilder från helgen det kommer har bara inte lagt in dom på datorn ännu..

m♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0