Australien

Idag slutade jag jobba 21,20 skulle slutat 20,00 så blev lite övertid men jag klagar inte för jag vill ju ha pengar, därför jag är här ju! I natt så smsade jag med Nelson i australien, han blev jätte glad när jag smsade sen så smsade vi fram till halv tre tror jag klockan var vi planerade framtiden lite :P haha att när jag har tjänat ihop en del cash så skall jag komma och hälsa på han och Josh. Och gratis boende tackar man ju inte nej till! Han hade även lite planer han, han skulle söka till universiteten men han ska först jobba och spara ihop lite till en till Europa resa om typ ett år. Så lagom om man åker till dom och slappar och jobbar lite kanske och är där tills dom åker till europa och äker med dom en sväng :D weiihooo vad alla tankar bara flödar just nu. Vill ha alla mina pengar nu! Vill till Australien!!!!

Nehe nu skall jag sova blev inte så mycket sömn inatt, får se hur mycket det blir denna natten.


Idag började även Jessica på biltema. Så nu jobbar jag med dessa två puddingarna!
De tre coolingarna i kassan det är vi det!




Nu blir det sängen, så man orkar en en jobb dag imon vem vet den kanske blir lång.

Tjenixen
m♥ - money money money..

Kommentarer
Postat av: mammsen

Med såna puddingar i kassan drar BilTema till sig mycket folk.

2009-05-06 @ 23:04:08
Postat av: Bella

haha, de e rätt ;)

2009-05-10 @ 23:58:33
URL: http://partofbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0