BILTEMA

Nu har vi varit utan internet i några dagar och vi har saknat det som fan. För man behöver det så sjukt mkt även om man itne tror det. Iallafall när man är här i oslo! Men det är ju faktiskt inte vårat internet som inte funkar utan vi surfar ju på grannens nu för vårat verkar ha lagt av helt!

Men helgen har varit bra mamma fyllde år i fredags med så jag  ringde henne när vi satt i vigelands parken och stekte!

Och den STORA nyheten är att jag har fått ett fast jobb på Biltema i kassan. Och jag jobbar med Bella :) och jessica börjar på onsdag, fan va kul vi ska ha tjejer!

Men nu hinner jag inte skriva mer för jag ska ut och springa med josse en snabbis!

Hörs senare ikväll
 m♥

Kommentarer
Postat av: mammsen

Grattis o lycka till med nya jobbet!!!!

Härligt o veta när man jobbar.

2009-05-03 @ 21:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0