Rundstykke till frukost

Imorse när jag vaknade så blev jag glad för att jag skulle få äta en megafralla (rundstykke som dom säger här) till frukost. Och den är verkligen mega :D blev mätt som en plätt. Det bar av till jobbet efter tio tiden sen satte dagen fart. När klockan slog sju skulle jag gå hem men ikke, då kommer Geir o undrar om jag kan jobba till åtta och själklart ställer jag upp på det. lite extra cash ! Så det blev att man kom hem lite senare än planerat, men men , har fixat lite med packningen känns som man går o fixar med det varje gång jag går förbi väskorna :P haha  16 jobb timmar kvar sen så!  Nu ska jag sova, är riktigt trött måste vara utvilad tills man kommer hem!

Min frukost:

 

 


Ha de!
m♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0