söt liten rackare

Idag när vi jobbade på flygshowen så träffade jag o bella en liten tjej som gick runt men en 13 veckors liten valp, den va så jävla go, den kom fram o gosade med oss o pälsen var så sjukt len ville bara sno med den hem( jag gillar egentligen inte hundar men denna var speciell).  Hade sjukt kul idag vi jobbade hår i solen o delade ut flyers o Biltema kataloger till folket som var där.. vi blev sedan biltema flygplanets crew när bertil landade med flyget så gick vi bredvid o såg till so folket aktade sig när dom rullade in planet till utställnings platsen! Då kännde man sig lagom häftig och samma hände när han skulle ut och kära sen igen sen när han hade haft sin uppvisning så fick vi tre prov sitta planet och gud vilken härlig känsla, fick tillbaka blickar på när vi testade på segelflyg..

Så idag har det helt enkelt varit en toppen dag! Den innehöll massa saker, orkar inte ta upp allt.. Mycket skratt har vi fått idag det är en sak som är säker. Och Bella som ville stå längs fram o titta på uppvisningen och jag o jessica börjar skratta å säger typ men du kan stå vart som hells bara du tittar upp så ser du flygplanen ;) 

Nej  nu ska jag vila upp min inför de tre sista arbetsdagarna, sen är den en härlig semester som jag har framför mig. På torsdag anländer jag till Halmstad och det ska bli så jävla skönt att komma hem igen..  Sofie har ju kommit hem så hon ska jag träffa! hon har jag saknat nu sen december, usch va tiden har gått!

Här kommer den lille filuren som jag fångade på linsen!


 

     
Biltema flyget o bertil :D


puss o godnatt
m♥ - jag stormtrivs på mitt jobb och med mina jobbarkompisar!!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Kul att du trivs o har det bra hoppas du längtar lite efter oss Kramizzzar

2009-05-25 @ 09:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0