Filmklipp från LW

Hittade lite filmklipp på youtube från konserten med Lars Winnerbäck här i oslo på Spektrum!

Så här får ni lite smakprov på hur det var, mycket bättre än detta så tänk er då hur det va :D

SCCHHH... tyst, sätt dig bekvämt, luta dig tillbaka , se till så ingen stör.. Det var en kall November kväll.. klockan var åtta.. Bilarna susade förbi och löven blåste utanför. Scenen  var tom, men det var fullt med folk inne på spektrum, folket var spännda och förväntansfulla på vad som skulle ske härnäst alla hade väll en tanke, men om alla hade samma det vet vi ej.. Min tanke var att det kommer bli en fantastisk konsert o jag kommer vara så lycklig efter o glad att jag köpte billjett. Folket tystnade för en sekund , en film började rulla på den vita duken på scenen och några minuter scenare drogs duken ner o Winnerbäck öste på för full... Sen fanns det ingen åtevändo för han!!  Sedan var kalaset i full gång!

Så sitt ner o njut av hans musik..  för den är bra!





Pusspuss!♥

Kommentarer
Postat av: Anna Eklund

iiiih, så JÄVLA braaaa!! :D:D

2009-11-17 @ 19:30:29
Postat av: Mallanballan

haha jag vet tur vi va där!

2009-11-18 @ 20:20:12
URL: http://maalinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0