LARS WINNERBÄCK

Hallå allihopa!

Kom hem för en liten stund sen från konsert med kungen när det gäller musik menar då självklart Lars winnerbäck. Jag ,evve och anna vi befann oss på Oslo Spektrum 19,00 för att inta golvet. Vi hade en lite känsla att det inte skulle bli så mycket folk, för det va ganska klent när vi kom,  men efter ett tag blev vi ganska många ändå som stöttade lasse o hans gäng!

Så sjukt bra var det, jag är helt till mig! Hans tal shit säger jag det kom från hans hjärta. Folk ser han som en sur o arg person, men det är han verkligen inte han är så charmig och helt underbar person!

Jag och evve vi har stora planer på g o vi har redan en reservplan. Vill vi så kan vi och det ska vi!

                                           
Lite citat från hans tal :)
- " jag är inte den som vill sticka ut!"
- " nu kan jag köpa en egen godis påse"
- "Jag hade på mig en kizz tröja och ville inte alls dansa runt granen.."



Nu ska jag lägga mig och njuta av lite låtar från lasse!
Sen jobb imon USCH!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0