8 september

Då var man tillbaka i Oslo igen, etfer en lång helg i halmstad♥ fantastiska dagar.  Släkt kalas där man fick träffa alla på samma gång o det va skönt istället för att åka runt till dom.  Lördagen vad lite kompisar hemma och åt mat o drack. Och tack för era presenter. Fick en kalas fin Canvas tavla av Hammis elin o dedde, det var tre bilder på mig o en på en av tattueringarna sen två texter TACK!!  Söndagen tillbringades hemma, slappade, packade o träffade sofie och anna (hemkommen från USA) :) kul att träffa dig det va ju ett år sen sist. 

Skulle jobbat till 21 idag men så blev det inte. Hade som sagt väldigt ont i magen jag trodde det var för att jag va mega hungrig, så jag hade lunch men det gick inte över utan blev nästan värre så satt i kassan med magkramp ända upp till mellangärdet tills dom tyckte jag skulle gå hem och nu ligger jag här i sängen o vilar. Men ska jobba imon för det känns bättre nu än innan.

Suttit och kollat lägenheter med Elin över msn nu tills hon skulle kolla på IDOL (jag vill oxå kolla på det ) ge mig tv 4!!!!  Hoppas dom här av sig på någon lägenhet, vi har ju en att hoppas på som jag pratar med. Han ska höra av sig när han kommer till oslo o det blir kanske nästa vecka, den lägenheten verkar vara helt underbar o stor. Och Elin kommer förmodligen upp 18-20:e sep :) då blir det ju lite 20 år fest med! Sen på tisdag så kommer de tre filurerna upp med ska bli så jävla kul att se hur deras lägenhet kommer se ut! Så på tisdag blir det träffa emmie fanny o johanna.

Ne nu ska jag kolla på one tree hill.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0