Bio igår kväll med tjejerna

Igår Bokade jag och josse bio här nere på felix kino. Emmie fick reda på att vi bokat film där och då bokade emmie fanny och johanna in sig där med. Det va kul, den var så sjukt bra så nu ska jag börja läsa böckerna. Så den filmen är ett måste att se!



                                                                      ♥♥♥♥♥
                                                              5 av 5 hjärtan!


          

Klänningen jag köpte i lördes, sen väska jag fick av josse, bh och trosa av jessica o bella fick även body butter kokos men den är borta hittar den ej den la jag med bhn i kassen men igår morse va den ej där.  sen en asti flaska jag håller på en bild den fick jag av grannarna.

Nu bär det av till jobbet pusshej!


Kommentarer
Postat av: mammsen

Åh vilka snygga party brudar!! Fin fina presenter oxå. Vi ses snart 10 dagar kvar då kommer vi o våldgästar dig!!!

2009-09-21 @ 10:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0