Canvas tavla

När jag fyllde år så bjöd jag på middag för några vänner och tre st underbara kompisar hade hittat på en sån jävla fin present till mig som jag blev stört glad för. Det är Elin Hammis o dedde! Dom hade nämligen gjort en canvas tavla med tre bilder på min, o en bild på min tattuering i nackan o så texterna på två av mina tattueringar stor skrivet på tavlan! så SJUKT fin va det! TAAACKK!!!! det beyder!  o så fick jag en hink med corona av elin o HH!

Här kommer tavlar håll i er!





pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt Snygg tavla! fan va gott med corona.

2009-09-11 @ 00:17:20
Postat av: mammsen

Lördag idag, tyvärr är dina Corona slut det finns endast Limen kvar! Ha de´

2009-09-12 @ 19:50:48
Postat av: mammsen

Lördagkväll idag o din Corona är tyvärr slut endast är det limen som är kvar Ha de´

2009-09-12 @ 19:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0