sjukt bra cover med duo jag

Duo jag spelade i sr live här är en av tre låtar. Först kommer det nyheter sedan så blir det skön musik och de framför låten clocks. Bara njut!

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1956411&BroadcastDate=&IsBlock
=


ikväll blir det bio med josse vi ska se Jenta som lekte med ilden alltså Flickan som lekte med elden! =) innan det blir det la fortsätta att ligga kvar i soffan som jag legat i ´halva dagen.

I torsdags kväll kom Elin till mig på besök :) vi har haft det mysigt. Letat massa lägenheter och varit på två visningar. Igår var vi nere på stan o kollade runt i affärerna shoppade lite sen hem för att åka på visning sen efter det var det flygande jacob som stod på matlistan! MUMS! På kvällen var det  20 års fest för mig och det var full rulle hela kvällen jag o elin kom isäng efter 5 eller nått. Sen upp vid 20 i 8 för att gå med henne till busscentralen.
Snart blir det en varm dusch!

hej o hå
♥m

Kommentarer
Postat av: sofiiie!

Guuud va bra:D! hihi

2009-09-30 @ 22:12:55
Postat av: sofiie!

haha speciellt nyheterna;)men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge;)

2009-09-30 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0