Torsdag

Precis ätit frukost och sitter just nu och kollar ut när dom bygger nere vid vattnet de stora kranarna är i full fart. Solen skiner på vattnet och jag vill bara drömma mig bort till en solig strand och känna vattnet slå vid mina tår, för att sedan slänga sig i det turkosa vattnet.. Några månader har jag kvar att kämpa sedan kan jag göra vad jag vill och jag vet jag kommer ta mig dit solen är för där solen är det är där jag mår som bäst. Men om man nu skall sluta drömma för ett tag så skall jag jobba om två timmar men lite trist att behöva sitta inne i detta fina vädret men vad gör man inte för att förvärkliga sina drömmar!? Jag längtar så sjukt mkt tills dagen kommer då jag skall upptäcka världen! Så jag har ju något stort att se fram emot.

Igår så handlade jag nya löparskor och byxor så jag kan starta mitt hälsosamma liv. Efter alla dessa byggen kan det behövas det kan jag lova ;)

Så när malin slutade vid halv tio igår var hon väldigt trött  tog bussen och tbanan som vanligt hoppade av på nationalteatern går en bit o tänker hade jag inte en påse med mig?  FAN MINA SKOR!!!  Rusar tillbaka hinner precis in i den gamla sletna vagnen innan dörrarna klämmer mig paniken steg och påsen låg kvar där jag satt, PUH! Så det blev att jag var tvungen att åka en station till sen satte jag min på trikken och höll hårt i min påse. Ringer till josse o berättar hon skrattar o tyckte jag va en klant!  haha vilken kväll..

Här kommer bilder på mina inköp:

       


Nu skall jag fixa lite mat tills ikväll.
Hej hopp rockabellisnopp!
puss
m♥


Kommentarer
Postat av: elin

sommar -10 here we come :D

2009-09-10 @ 11:11:18
URL: http://neeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0