Jag har bara regn hos mig..

Ja det stämmer idag regnar det här i Oslo och jag är ledig, kan det bli bättre? Ja det kan det. Men det var faktiskt jätte längesedan det regnade här har bara snöat en massa men nu kanske snön regnar bort :) Idag tog Thea mitt pass på jobbet för jag kännde att jag behövde lite fri. Mina planer för dagen är inte så jätte stora, blir väll en och annan film skulle jag tro! När jag vaknade och hörde regnet försvann jag genast bort i mina drömmar till ett varmt land någonstans på denna stora jord, vem vet var det kanske ett land som jag och micki kommer att besöka.. det får vi se men varmt var det. Är så sugen på att åka till värmen, mamma jag vill utomlands i sommar! :) vill ha sommar NUU!!!

Hemma i halmstad har rivningen inne i huset börjar o jag har blivit uppdaterad av mamma hur det ser ut, det blir fort stora förvandlingar! :) Kommer bli kul att se hur det ser ut när jag kommer hem till påsken.

Nu ska jag fortsätta drömma mig vidare till värmen och kolla på resor :)

PUSSHEJ!♥

Ta mig hit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0