Nu börjar det närma sig 17 Maj!

Dagarna nu framöver kommer bli underbara dagar. Idag blir det gå lite på stan, sola om vädret är fint, packa lite till, städa inför imorgon (hoppas emelie är hemma idag så man får lite sällskap) =) .  Imorgon blir det utflyttningsfest här sedan utgång, på dagen blir det fixa massa inför måndagen som kommer bli helt fantastisk :)  Söndagen består utav fest vi börjar väll här för att sedan bege oss till någon annan fest, lutar nog åt johanna, josse o fannys lya.. MÅNDAG 17 Maj då börjar dagen med champagne frukost hos oss på vårt tak sen beger vi oss mot karl johan o bryggan fär att kolla på allt som händer här i byn. Så detta blir min 2:a 17 maj firande här i oslo :)

Om man skulle ta och äta lite frukost kanske, är helt slut efter en sjuuuk dröm! usch vaknade upp o hade panik o trodde det var sant!!

Vi hörs senare idag jag ska bli bättre på det här med o blogga!

Juste glömde säga det att jag längtar jätte jätte mycket till min o mickis stooora resa! ♥snart flyttar vi båda två och då  blir det massa planering hur vi kommer lägga upp resan mm..

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0