Nu bär det snart av.. 7,5 h kvar tåget går 05,04!

Om 6 h skall jag gå upp så hade tänkt att gå och lägga mig nu så man kanske får någon timmes sömn, kommer säkert att ha svårt att sova i natt. Pirrar som tusan i min mage just nu, och hela tiden känns det som man vill kolla äver packningen en extra gång, så det tänkte jag göra nu så allt är klart inför den tidiga morgonen! Nästa gång jag skriver så är jag inte längre på svensk mark. Kommer sakna er alliop speciellt det nära och kära som man nu skall vara utan så länge, men ni som läser och följer min resa det värmer ! :) Så visa att ni finns o lägg gärna in en kommentar då och då, så jag vet att alla mår bra här hemma med :)



Kolla även in min resedagbok klicka HÄR för att komma dit!  Där hittar ni mig och amanda vi har gjort en gemensam resa "nya äventyr på andra sidan jorden" så klika in där så ser ni när vi båda lägger upp bilder och skriver i dagboken. Så har jag inte skrivit här på ett tag så kanske det har hänt att jag uppdaterat där istället! Så håll ögonen öppna på båda sidor!  :)


Ta hand om er här hemma och frys inte för mycket ;)
Saknar er!

Pussss ♥


Kommentarer
Postat av: evve

JAG KOMMER SAKNA DIG! <3

2010-11-01 @ 22:52:24
URL: http://evvem.blogg.se/
Postat av: mammsen

Lycka till på stora äventyret, va rädd om dig så allt går bra på andra sidan jordklotet så håller jag ställningarna här hemma! Vi hörs oses genom nätet Puss o Kram på dig från ett ruskigt Söndrum. Take care!!!!!

2010-11-02 @ 10:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0