en dröm av lars winnerbäck

Godkväll Malmö!  Jag vet inte om jag någonsin sett så här mycket folk.. Det är väldigt roligt att få komma hit och det är väldigt roligt att ni har kommit hit.
Jag har .. inte så konstigt kanske men jag har drömt lite storhetsvansinnigs på sistone. Här om natten så drömde jag att jag var i Moskva på ett statsbesök, och att jag hade tagit regeringsplanet dit. O när jag landade på Moskvas flygplats så möttes jag av protester, det var en väldig massa folk som hade samlats där för att protestera mot min närvaro.. Jag satt där i planet satt kvar i planet och vågade inte gå ut, sen så såg jag hur piloten lämnade cockpit och ansluter sig till massorna där utanför. Det var en väldigt väldigt ensam upplevelse, jag försökte att lösa ett sudoku men kunde inte koncentrera mig alls. Så jag satt där och funderade lite på vad jag hade gjort för fel, eller snarare på hur mycket dom visste kanske. Men tillslut så frågade jag ju förståss: ”- Vad har jag gjort för fel?”  Då ropar dom i kör allihop: ”LASSE allt handlar inte bara om dig..! ” … och sen så vaknade jag!  Och då kändes allting lite varmare, och det var väldigt varmt att få komma hit till Malmö.

Sagt av Lars Winnerbäck i Malmö den 22 Augusti 2010, och det snappade jag självklart upp i mitt huvud! :) 


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Han sa exakt samma sak i Oslo!

2010-10-29 @ 20:14:19
URL: http://tobbekvarnen.blogg.se/
Postat av: Anna Eklund

han sparar väl all sin uppfinnesrikedom till låtskrivandet ;)

2010-10-29 @ 20:21:03
Postat av: Anna Eklund

och det funkar tydligen inte att kolla idol samtidigt som man skriver, för uppfinningsrikedom ska det stå...

2010-10-29 @ 20:24:09
Postat av: malin

haha jaja! men saken var att jag kom ihåg vad han sa iaf ;) haha ! :D

2010-10-30 @ 12:19:09
URL: http://maalinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0