Lördag 30 Oktober

Ja dagarna bara rullar på, så har glömt bort att uppdatera här på bloggen. I onsdagskväll var jag ute och åt med tjejerna på Harrys och onsdag= Musikquize man kan säga att det gick sådär för oss! haha. Det var skönt att träffa som innan man far iväg även att jag tror jag kommer att träffa dom ikväll en sväng på stan. För ikväll ska familjen, mormor, morfar, morbror och kusin ut och äta  för nästa gång man är samlade igen är i april! Shit det är länge tills dess.. Jaja så efter vi ätit ikväll så blir det väll möta upp tjejerna för att se vad som händer "in the big city" (not).  Nu har jag städat hela nerdervåningen + damsugit på övervåningen gud va duktig jag är!

Idag hade jag även tänkt hinna med att träffa SOFIE inne sett henne på länge nu, blir ju inte så ofta när hon inte bor här längre :( så det ska bli kul!!

Blir lite "lilljulafton" här idag ;)


Sa jag det att jag och amanda åker på TISDAG!?!?!

Have fun!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0