Då bär det av igen :)

Jaha då sitter man här bredvid resväskan och har beslutat att allt är med som skall med, men man vet aldrig kommer väll på nått mitt i natten. Så en liten skvätt resfeber där kanske.. ?!  Imorgon går tåget härifrån halmstad 07 till kastrup sedan skall vi ta flyget kl 12  och landar  på bali fredag vid 13 svensktid. Så vi har en lång resa att göra innan vi når vårt mål men den som väntar på något gått väntar aldrig för länge.. ;) Nej nu skall jag krypa ner i min egna säng som jag kommer sakna och njuta av sista natten här hemma.nHa det underbart bra här hemma gott fok så ses vi i november när jag är brun o fin. Kommer sakna alla nära och kära men tur det finns telefoner och datorer nuförtiden :)


Ta hand om er för det skall jag göra nu!
 PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Ha det nu så underbart på din resa!! Kommer att sakna dig mycket men 2 månader går så fort o vips är du här hos oss igen. Tur att det finns datorer o telefoner som sagt, känns ju inte lika svårt att ta avsked då ju. Kram o ha en bra födelsedag i paradiset, så hörs vi när du kommit till rätta!! <3 <3 <3 älskar dig Mamma!

2011-08-31 @ 22:52:53
Postat av: malin

Ja tack ! :) ja det gör vi , Älskar er <3 PUSS

2011-08-31 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0